Now you can Subscribe using RSS

Bildirimleri kaçırmamak için:

6 Şubat 2019 Çarşamba

GEÇ KALMADAN SEYREDİN#ORGANİZE İŞLER 2

Aysun Dereköy

Bu sabah arkadaşlarla Organize İşler 2'yi izlemeye gittik.Film seans saati 10,30 ama 40 dakika reklam gösteriliyor. İzlemeyen arkadaşlar mutlaka gitsin derim.
Yılmaz Erdoğan kalemini yine konuşturmuş.Kah bir roman okuyorsunuz,kah bir şiir dinliyorsunuz. İzlediğiniz bir komedi film görüntüsünde olsa da mizah,dram,edebiyat içice.Hayatın kötü yönlerini abartmadan sevimli hale getiriyor ama insanları da bu hayatlara imrendirmiyor. Aile ve dostluk olguları çok güzel işlenmiş.Kalemine sağlık Yılmaz Bey.
Bir seyirci olarak Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğuna ve canlandırdığı karaktere bayıldık.Bu film onun yakışıklılığını değil karakterin gerçekçiliğini konuşacağımız bir film.Bir seyirci olarak her rolün oyuncusu olduğuna inandırdı bizi.Teşekkürler Kıvanç Bey.
Filmdeki tüm oyuncularda öylesine bir doğallık ve samimiyet vardı ki beyaz perdeden bu hisler bize geçiyordu.Her oyuncunun rolünün hakkını verdiğine inanıyorum.Eğlenirken düşündürdüğü ve bizi sinemadan mutlu uğurladığı için tüm film ekibine teşekkür ediyorum.

Filmde bir konuşmayı çok beğendim.Kısa bir alıntı yapmak istiyorum:
"Hıyardan cacık olmak çok kolay ama muhallebi olmak çok zor.Herkes muhallebi olmak ister ama çok zor."



Aysun Dereköy / İÇERİK ÜRETİCİSİ &

Yorumlarınız benim için çok önemli.Bana önerilerinizi ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib